OS-medalj!

Ica i dag igen, regnat mest hela dagen så det har inte gjort så mycket!
 
På kvällen jobbade jag Rauen i töm och red sedan ut med Besten innan jag förberedde helgens läger. Givetvis hängde sig datorn precis när jag var klar med teoripappren och skulle skriva ut dom. Nu hoppas jag att datorn är på bättre humör i morgon och att jag inte ska behöva göra om dom. 
 
Självklart har Peders OS silver höjt stämningen i kväll, tyvärr har jag inte sett ritten, jag har faktiskt inte sett någonting från OS, men det är otroligt mäktigt med en OS medalj. Vilket otroligt ridsportland vi är, trots klimat och få invånare så är vi med och tar medaljer! Och har lag i alla tre grenar! Lite bättre ryttare och lite bättre hästar så är vi i toppen i alla tre grenar på nästa OS! En tanke till alla som utbildar ryttare och hästar, du vet inte vilken nästa toppryttare eller stjärnhäst är, utbilda alla som om de ska rida Grand Prix i framtiden då får alla möjlighet att bli nästa Peder eller nästa All in! Stort grattis till Peder i alla fall, en mycket seriös och ödmjuk ryttare! Och grattis ridsportSverige!

Kommentarer
Postat av: Desirée Jonsson

Fint formulerat! Butterfly Flips mamma var en avdankad travhäst om jag inte missminner mig, det kan finnas pärlor där man mist anar det.

2016-08-20 @ 07:39:50
URL: http://manadis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0