Torsdag!

Efter regn kommer sol! Betydligt bättre väder i dag! Tyvärr har det känts som att jag inte hunnit någonting i dag, men det kommer ju fler dagar också! 
 
Började med att jogga Szum lite i töm, innan Elsie kom och vi red ut på Flisan och Gandalf. Sen red jag Sarek på banan, longerade lite först och sedan red jag. Sarek hade stora problem med alla vattenpölar som var på banan, men förhoppningsvis torkar den upp snart. Lite trav fick vi till i dag, även om det var lite vingligt utan draghjälp. 
 
Sedan mat och i väg till ridskolan för lektionerna där. Nu har jag kvällsfikat te och nybakade frallor som jag köpte på hemvägen, lyxigt på en torsdag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0