Dagen efter!

I dag har det varit lite dagen efter känsla! Började i morse med att jag försov mig! Kanske inte så konstigt eftersom jag sovit väldigt dåligt sista nätterna,  speciellt på Wången, var ju rätt bortkastat med rum och lyxig frukost åt mig som knappt sov och sen bara fick i mig pyttelite frukost eftersom jag var nervös! Men i natt har jag sovit lite väl bra! Hade satt väckarklockan tidigt så jag inte skulle behöva stressa innan jobbet,  men jag vaknade i stället av att jag fick ett sms! Tur att jag har morgonpigga kunder för jag hann ändå allt med hästarna och var bara ett par minuter sen till jobbet, men frukosten hann jag inte med utan fick äta den på jobbet.
 
Efter jobbet så red jag ut med Flisan, så härligt med dessa ljusa vårkvällar med bara grusvägar! När jag sedan skulle ta in hästarna så hade Sarek och Gandalf någon form av vårrus och studsade runt i sina hagar, speciellt Sarek hade galopprace i sin hage så han hade knappt tid att bli fångad! Vårkänslor!
 
Räkan har ungefär en månad till beräknad fölning,  och ser i dag ut så här inklusive vinterpälsen i tussar! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0