Aprilsnö!

I morse var det vitt ute igen, det försvann fort men under dagen har det växlat mellan sol, regn och snö. När jag skulle åka från jobbet var det vitt igen.
 
Jag longerade den nya kusen på förmiddagen innan jobbet. Hon var lite spänd, inte så konstigt med tanke på vädret, men hon gjorde inget. I dag hade jag inspänning på henne och gjorde dessutom lite förberedande upsittningsövningar. Hon var lite brydd när jag hoppade vid sidan av henne och vi behöver träna mer med pallen, men det kommer nog bli bra det med.
 
Sen Ica och på kvällen inte så mycket vettigt gjort. Jag antar att man inte behöver göra det jämt heller! 
 
I dag på banan!
 
 
Och en bild till...
Visst är hon söt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0