Tråkväder!

I dag har det regnat mest hela dagen. Jag är lite less och uppgiven ändå just nu, och inte blir det bättre av att det regnar heller! Men det går nog över, både regnet och mitt humör!
 
Jag red i alla fall Tant i morse innan jobbet, jag red i genom henne lite och hn kändes fin direkt. Sen fortsatte vi med att hoppa några låga räcken. Vi jobbade med galoppen och känslan mot hindren.
 
Sen Ica ngra timmar innan jag åkte vidare för lektioner. När jag kom hem var det mörkt och jag var tött, kändes då bra att stalla in hästarna för första gångeni höst! Gandalg´f, Midas och Tant är det som får sova inne nu till och börja med! Nu ska ajg duscha och sova, förhoppningsvis är både väder och sinne ljusare i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0