Onsdag!

Det var en rätt seg dag igår, inte så konstigt kanske med tanke på tisdagen. Jag var inne och bokförde hela förmiddagen innan jag gick ut och red.
 
Började med Clarinett, för henne blev det bra miljöträning då inte bara Chokladen gnäggade för fullt i hagen utan det även kom både människor och hundar på besök. Hon tog det ganska bra även om hon blev lite ofokuserad när en av hundarna smög i långgräset runt banan. Sen slog grannen på tappskor på Gandalf,  Traffe och Szum som hade tappat varsin framsko. 
 
Fortsatte med en liten sväng i skogen på Midas innan jag tömkörde Szum och Gandalf. Sen blev det en snabb middag innan jag åkte i väg för en lektion. I slutänden blev det en ganska bra dag trots allt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0