Mer härligt höstväder!

Härligt höstväder i dag med, och även i dag har jag kunnat rida utan jacka! 
 
I dag började jag med att tömköra Clrinet, hon tycks direkt ha kommit in i rutinerna och skötte sig utmärkt. Sen dressyrade jag med både Traffe, Szum och Midas. Traffe var interiktigt med på noterna från börja n men släppte sedan och blev jättefin, Szum är jag väldigt nöjd med. känns som att jag börjar komma in i hur jag ska rida traven nu. Midas red jag i ett lite övertempo i traven för att sedan ta ner tempot och då travade han jättefint, i galoppen fick han börja på att flytta lite sidvärts i galopp. Bara korta sträckor och liten tvärning men det är en jobbig övning som hjälper hästarna att börja bära sig.
 
På eftermiddagen hann jag på Hamamarn en snabbsväng innan en snabbmiddag, sen var jag i väg för en lektion och nu försöker jag att fakturera. Min skrivare lade ju av för några veckor sedan men nu fungerar den igen, lösningen? Riktigt färg! Hade köpt kopia i stället för orginalfärg och det fungerade inte, fick man för att man skulle snåla men nu något lärde jag mig väl av det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0