Långkalsonger!

Härligt höstväderi dag men kallt i morse, fick skrapa rutan! När jag skulle rida efter jobbet så tog jag på mig långkalsonger, första gången för den hör säsongen!
 
Jag red Traffe på banan, hade dressyrsadeln på coh red med sporrar för första gången! Han var konstig i dag, inte sig lik! Först skulle ha ine svänga till vänster utan kastade sig till höer när jag försökte, jag lade mig på en liten vänstervolt i trav till han släppte det. Sen var han pigg, väldigt pigg för att vara honom, men stökig i munnen. Känslan var att jag hade hittat bakbenen men tappat munnen och stödet! Däremot kunde jag sitta neri traven utan att han drog i handbromsen, de få gånger ajg ahr suttit ner på honom har han bara blivit spänd och gått emot men i dag fortsatte han i samma stil fast jag satt ner ganska mycket. Jag vet inte om det var bra eller dåligt i dag, men det var annorlunda och jag tycker ofta att det är bra att hästarna ändrar sig och är lite olika, statiskt är inte bra!!
 
Nu finns det jättemycket som jag bore göra men energin är slut så jag tror det blir duschen och sängen i stället!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0