Trött torsdag!

Igår kväll blev det väldigt sent och jag var alldeles för trött för att blogga. Det är rätt tungt just nu! 
 
Igår tömkörde jag Traffe och Clarinett i sommarhagen, Traffe såg riktigt bra ut! Sen red jag Szum på banan, lugnt jobb med lite test av ryggning och något som ska bli bakdelsvändning sen. Avslutade med att rida ut Tant,  i skogen är stigarna fortfarande mjuka och vi passade på att galoppera lite. 
 
På kvällen var jag i väg för ett par lektioner, sen hjälpte jag grannen att mocka och ta in sina hästar. Det blev rätt sent så när klockan ringde i morse var jag trött! Efter en heldag på Ica så red jag ett lätt pass på Szum. Mycket skrittjobb i dag med, bland annat skänkelvikning längs långsidan. Szum blir väldigt laddad av det här underlaget och jobbet, så fort jag börjar rida lite rörelser på honom så taggar han till! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0