Novemberregn!

I dag har det varit skitväder,  visserligen omväxlande men jag vill ha vinter i stället för regn och halka!
 
I morse var det minusgrader, frost och kyligt. Jag red Szum innan jobbet,  det var fruset på banan så han fick gå ett lättare pass med mycket skritt jobb. Förutom att rida honom, släppa ut, mocka och fixa till mina hästar så hann jag även hjälpa grannens praktikant att släppa ut hästar och fodra där innan jobbet. Visserligen började jag inte förrän 11 men kände mig ändå duktig! 
 
Under dagen började det snöa som sen gick över i ösregn! Inte bra när det är minusgrader! På kvällen efter jobbet så tömkörde jag Traffe. Då var det plusgrader men ändå lite tråkigt underlag, och fortfarande halt på grusvägarna. Tycker verkligen att det är onödigt med regn i november! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0