Första advent!

Snön ligger fortfarande kvar,  men nu i kväll så regnar det!  Så trist!
 
Szum tömkörde jag på morgonen innan jobbet. Han var laddad och spänd i dag med men jag fick ett bra jobb på honom och han släppte bra. 
 
Efter jobbet passade jag på att putsa och smörja lite grejer medan jag väntade på hästen som skulle komma, väglaget var nog inte det bästa att köra transport i. Hästen är en fjording som ska bo här en månad, han ska bara vara uppstallad, då hans matte är skadad.  Han verkar både lättsam och snäll, och såklart riktigt fjordingsöt!
 
Sen red jag Clarinett och Tant på banan. Tant är lite riden nu och framförallt lite trimmad vilket kändes i början men hon släppte verkligen bra och var riktigt fin sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0