Regnfritt!

I dag har det inte regnat! Visserligen blåst och kyligt på förmiddagen men sen kom solen fram och det lugnade sig med vinden, så i kväll har det verkligen och äntligen kännts som det finns hopp om sommar! 
 
Jag började min lördag med att rida Midas, även i dag på banan och det var bra för jag kunde börja därjag slutade igår! Perfekt! Sen åkte jag i väg och hade några lektioner och handlade lite inför morgondagens kurs. När jag kom tillbaka så red jag först Clarinette. Med henne så började jag att longera och sen red, hon är inte riden på banan mer än ett par gånger och vi har tidigare bara travat någon enstaka långsida men i dag travade vi flera varv och kunde även vända över och byta varv! Hon får MVH i dag! Sen fortsatte jag med att arbeta Traffe i töm och rida ut med Tant!
 
Trots att jag ridit lite mer i dag så känns nacken som vanligt och det är så skönt, då var det inget allvarligt i alla fall! Efter middagen så förberedde jag lite inför morgondagens kurs. Jag tror verkien att jag fixat allt men det könns inte rikgit lugnt och jag kommer säkert på en massa mer sen, om inte tidigare så när jag lagt mig i sängen -det är så det brukar dyka upp! Nu ska jag göra lite bokföring och sedan ladda för i morgon, håll tummarna nu att vi får uppehåll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0