Måndag morgon!

Måndagmorgon är aldrig roligt men nu tycker jag det har varit värre än vanligt. Förra måndagen hade ju Traffe blivit biten och i morse var Tant halt när jag ledde ut henne. Jag kan inte hitta något fel men misstänker att det är en hovböld, om jag minns rätt så var det i den hoven som det satt en liten sten fastkilad förra veckan. Bara att hoppas på att det går snabbt och smidigt över!
 
Efter jobbet så red jag Szum lite på hockeyplanen hemma! Just nu ser banan mest ut som en hockeyrink men fungerar ändå hyfsat för de skodda hästarna. Så klart blev det rätt lugnt arbete men vi jobbade med övergångar, lite bogen in och med det som vi diskuterade på träningen sist, nämligen att jag ska ställa lite större krav på honom och inte acceptera att han lattjar med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0