Fönsterputsare!

I dag har jag putsat fönster mest hela dagen! Inte här hemma utan på jobbet, vilket väl var synd eftersom Peter undrade igår om jag någonsin hade putsat mina fönster (fast det har jag gjort, i alla fall en gång på 9 år -jag har väl helt enkelt haft roligare saker för mig). Dessutom var det inte fönster utan glasdörrarna till kylarna, nu är de rena och fina och jag är trött i armarna!
 
När jag kom hem från jobbet red jag Traffe på banan, i dag med träns men med lös nosgrimma. Det gick faktiskt bra, han släppte fint trots att underlaget inte var på topp (vilket det alltid borde vara enligt Traffe). Sen fick Szum jogga lite i töm. Så mycket roligare än så blev det inte i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0