Sommardäck!

I morse när jag var ner och kollade hästarna så låg flera av dom och vilade, Traffe och Szum tycktes helt slut efter gårdagens träning och låg helt utslagna! Skönt att se att de är avspända trots att jag är där och ränner i hagen, Szum fick jag spraya med insektsmedel när han låg ner för han tänkte dåinte kliva upp så tidigt!
 
Efter jobbet blev det ingen ridning utan i stället annat pyssel, jag har försökt elda lite bråte men det var nästan för blött för det. Fick även hjälp att lägga på sommardäcken så här lagom till sommaren börjat! Jag fick ju punktering i höstas och jag beställde ett nytt däck i april men eftersom att det inte hade kommit efter två månader så avbeställde jag och beställde om på anant ställe. Nu har jag fått mitt däck och det är frid och fröjd, eftersom det är olika dimension på vinter och sommardäck så gick det inte att byta de andra däcken, men nu är det gjort!
 
Nu ladda inför morgondagen som bland annat innebär en Sundsvallstripp i morgonbitti!
 
Trött Traffe!
 
Lika trött Szum!
 
De hade nog en hård dag på träningen igår!
 
Även Tant och Midas tog en morgontupplur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0