Skitväder!

Alltså, nu är jag så förbaskat less på det här skitvädret!! Regn mest hela dagen i dag, vi behöver verkligen inte mer regn nu! När jag kom från Ica var det uppehåll men i stället storm! På gården hade en björk deat sig och lagt sig över gräsmattan! 
 
Ställdein ridningen, så typiskt när jag hade ridsällskap och verkigen ville ut med Clarinett men vädret är verkligen svårt att råda över. I stället tog jag upp henne på banan och tränade häst vid hand, det behöver vi ju också träna på och det var nog en mer lämplig aktivitet i dag. Åkte en sväng till grannen sen och nu är det ju bara att sova som gäller igen. Nu hoppas vi på bättre väder i morgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0