Nere för räkning!

Alltså hur bakis och dålig kan man bli av ett par glas vin och två små cider? Tydligen hur dälig som helst! Jag var verkligen jättedålig i morse, egentligen rätt okej när jag vaknade och blörjade i stallet men sen blev jag bara sämre. När jag väl kom in från stallet, som tog lång tid pga alla pauser jag fick ta, så orkade jag inte ens ta mig upp till sängen utan lade mig på golvet på toaletten och vilade där, så dålig var jag! Jag blir aldrig så bakis så jag misstänker att jag antingen reagerade så kraftigt för att jag hade någon annan skit i kroppen, att jag blivit matförgiftad eller att det var någon släng av magsjuka, själv skyller jag på den kallrökta laxen som jag hade på mackan igår kväll.
 
Hur som helst så blev det ingenting av mina planer för dagen, dessutom har det regnat ,mest hela dagen. På förmiddagen kom Midas ägare, jag hade egentligen tänkt rida och visa lite men det gick ju inte. I stället orkade jag precis sitta på en pall och titta på när de verkade Midas. Sen gick jag in och vilade, i stället för att rida, och piggnade på mig så pass att jag kunde åka på lektionerna på eftermiddagen. Som tur var så höll regnet sig lugnt under tiden jag stod på banan.
 
När jagkom hem så gjorde jag lite mannagrynsgröt och det gick bra att äta. Resten av kvällen gick åt till att packa allt inför treårstestet i morgon, och givetvis att tvätta Clarinetten! Nu ska jag försöka ladda inför morgondagen och hoppas att jag inte får några återfall! Håll tummarna för oss klockan 10.45 i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0