Semestermåndag!

Har faktiskt hafr en semesterdag! Känns bra!
 
Började med att rida ner Tant till älven, först brant klättrng nerför sen härliga vägar längs älven med tokpigg häst och så avslutningsvis brant klättring uppför och genomsvettig häst när vi var hemma igen! Red sedan både Midas och Szum nere vid vetet. Midas fick jobba med fokus på bakbensaktivitet och Szum ville jag bara testa hur han kändes efter vilan, ingen tendens till sadeltvång och han var som vanligt, fast laddad!
 
På eftermiddagen åkte jag upp på byn för lunch på fiket och inhandling av grillgrejer. Jag diskade igenom i alla fall hälften av disken efter kursen innan vi grillade hos grannen, god mat och jag är fortfarande mätt! I dag väntar ytterligare en semesterdag!
 
Från turen med Tant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0