Nyttigare dag!

Lite mer nytta gjort i dag i alla fall!
 
Började med att rida ut Midas en sväng och arbeta Szum i töm. Sen åkte jag hem och diskade klart det sista och städade efter lördagens kurs. hann även börja rörja lite i garaget och fick ett ryck och började olja in uteboxarna (och det var väl egentligen något som skulle göras, men planen var ju att tvätta stallet först..) innan jag fick ridsällskap i form av en kompis som bor på annan ort men brukar rida med mig när hon är på besök. Vi red ut med Tant och Traffe, och Traffe var riktigt dum i dag! Han skulle inte gå i väg utan reste sig och försökte sticka i väg hemåtflera gånger, men jag lyckades reda ut det och bara vi kom i väg så gick han utan problem! 
 
På kväellen hade jag några letkioner och nu ska jag försöka styra upp helgens läger lite! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0