Diggiloo!

Nu är semestern nära! Bara 5,5 timme på jobbet i dag och sen är det semester!
 
Igår efter jobbet red jag ut en sväng med Midas, pigg oh glad som vanligt, och kollade såklart till Räkan och Lemonaden. Sen åkte jag och en kompis på byn och åt innan vi gjorde en snålskjuts på Diggiloo. De spelade igår här, det är bara någon kilometer rakt över älven från mig och jag hör dom hem till mig, hörde soundchecket när jag red. Vi kom ner dit när de hade lite mindre än en timme kvar att spela och vi stod då utanför området och lyssnade. Jag tycker det var rätt bra och nästa gång får jag se till att lösa in mig och vara i tid!

Nu ska jag åka ner till hästarna och rida lite innan jobbet. Har sovit väldigt dåligt och lite i natt så vi får se hr länge min energi håller sig uppe i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0