Auktionsdag!

Igår var det auktion som gällde hela dagen! Åkte dit på förmiddagen, egentligen inte så mycket intressant men okej väder och trevligt folk så jag stannade. Tog en paus mitt på dagen för att hämta ut avmaskning till fölis och köpa lunch. Blev sedan kvar på auktionen till efter 17. Kom hem med ett vinställ, en högaffel och två slåtterräfsor. Och så köpte jag en kornskruv åt grannen, den åkte vi och hämtade sedan på kvällen med hästtransporten, den var väldigt lång men vi lyckades skruva isär den.
 
Nu har jag haft två lite latare semesterdagar så i dag väntar lite mer fart, alla hästarna ska motioneras, jag har lektioner i kväll och lite nytta ska göras här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0