Inridning och lektioner!

Trots stt det blev sent igår så var jag uppe i tid, inte bara jag utan även Alida och vi ägnade förmiddagen åt inridningshästarna. Först Clarinette som jag nu med hjälp av Alida skrittat runt ridbanan i några varv, det känns verkligen som vi är på gång! Sen red vi ut på Tantoch Vickan, vi red samma runda som sist och den här gången var Vickan lite mer med på vad som väntade. Hon är vaken och alert men lyssnar ändå när jag säger till så det är inge problem även om hon ibland hoppar till för spöken och annat otäckt. 
 
Sen åkte jag på lektioner till Hammerdal och Stugun, det tog resten av dagen då det glädjande nog var många som ville rida. Inget roligt väder att köra bil i,det toksnöade, men det gick ändå rätt bra. Nu är jag trött och frusen så det blir nog en dusch och sedan sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0