Vinterfestival!

I dag blir det ingen ridning och inte så mycket häst alls! I stället ska jag på festival! Det ska nämligen vara en liten festival med tre band som ska spela, konst och ljusinstallationer mitt ute i skogen inte så långt i från där jag bor! Jag gillar folk som törs göra annorlunda saker och det känns självklart att gå dit när det händer något här ute! Dessutom är Alida som brukar rida hos mig en av arrangörerna!
 
Nu har jag precis kommit från jobbet och ska nu ladda om, duscha och ta in hästarna innan jag åker till grananrna för mellanlanding innan det är festivaldags! Ska faktiskt bli riktigt roligt att göra något annorlunda än vad jag brukar på fredagkvällarna, men i morgon är det full fart på hästfronten igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0