Klampsnö!

I dag har det har varit riktigt busväder med snö och blåst hela dagen, som tur var lugnade det ner sig till kvällen när jag skulle rida!
 
Jag började med Szum. Det låg några centimeter klabbsnö på banan, som ju var ganska isig, men det gick ändå riktigt bra att jobba i skritt och trav. Tänk vad bra det skulle bli om det här frös fast nu! Szum var riktigt trevlig att rida och jag hoppas han är lika fin i morgon när vi ska på träning. Vi jobbade med övergångar, 10 meters volter och med bogen in. Sen arbetade jag Traffe i töm och han var grymt fin! Han var låg och rund i formen, han börjar komma igen om kroppen och han börjar även börja kunna böja sig i innersidan. Nu är målet att han ska bli lika fin under ryttare som i töm! 
 
Sen packade jag i hop det jag ska använda i morgon på de äventyr jag ska ut på då, och nu har jag satt igång Svt play och sändningarna från Göteborg Horse Show!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0