Alla hjärtans dag!

Alla hjärtans dag idag och underbart vårvinterväder! Gårdagens festival var magisk,mitt ute i skogen stod en glaskula och i den spelade banden. Vi stod ute bland eldar och ljuspunkter,  verkligen annorlunda och fantastiskt! 
 
I dag red jag galoppintervaller med Midas på slingan och joggade Skum lite i töm innan jag åkte och hade lektioner. Det snöade på morgonen och underlaget var betydligt bättre än för någon dag sedan. Kombinationen av att det gick genomföra alla övningar och det underbara vädret med någon minusgrad och sol gjorde att humöret var på topp sedan!
 
Nu har jag hunnit baka en kaka och ska nu ta in hästarna innan det är dags för melodifestivalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0