Näst sista dagen i år!

I dag började jag dagen med att åka i väg för en lektion och för att rida en häst, nämligen Sickan som jag ridit in och som jag numera fortfarande rider någon gång per år och som jag ofta ser på lektioner. Hon var riktigt fin på slutet.
 
Efter ett litet depåstopp på hemvägen med några mackor så fortsatte jag jobbet henna.  Tömkörde Szum ute i sommarhagen, och sedan red jag Traffe och Spira på banan. Szum var riktigt fin, om än lite okoncentrerad emellanåt, Traffe var spänd i början men slappnade av sedan och med Spira blir det bättre för varje gång. I dag jobbade vi mycket med servostyrning med volter, vändningar och med att hon skulle följa innertygeln. 
 
I morgon är det årets sista dag, det känns rätt skönt. Nu laddar jag upp inför ett mycket bättre 2016!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0