Julbord!

Kallt i dag med, även om -16 grader egentligen inte är speciellt kallt men man är ju inte van. Kört lite på halvfart i dag med, kan behövas emellanåt.
Började dagen med lite kontorsjobb, som fakturering och julkortsskrivning, innan jag gick ut och tömkörde Traffe och Szum.  De var riktigt fina båda två, sen tog jag in Chokladen och borstade och lyfte fötter.
 
På eftermiddagen fortsatte jag med kontorsjobbet och sen på kvällen var det julbord med Ica. Nu är jag mätt och ska ladda inför en massa ridning i morgon. Under kvällen har det snöat lite och nu är det bara -8 grader ute.
 
Szum och Traffe i solnedgången! 
 
Chokladen provar schabrak! Mer nyfiken än brydd!
 
Fjordingen som är här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0