Dan före dan före dopparedan!

Lugnare morgon i dag. Efter att hästarna var ute och allt fixat kunde jag gå i genom basjkirernas nya hage i ljus och utan stress. Sen red jag Szum och Traffe på banan. Som tur är så är halva banan fortfarande snöklädd, men den andra halvan är bara is.
 
Mitt på dagen åkte jag och köpte spån, och sedan jobbade jag på Ica på eftermiddagen. Var inte riktigt planerat så men julrusch i kombination med sjuk personal och sjuka barn gör att det fanns behov. I kväll har jag gjort knäck och polkagrisbräck, är djupt besviken att knäcken inte blev bra, och även skinkan är tillagad och väntar på att bli griljerad i morgon. Jag somnade som vanligt i soffan men nu blir det nog sängen i stället! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0