Sadeltvång!

Alltså detta sadel letande gör mig tokig! Igår hade jag en tjej ute som säljer Santa Cruz sadlar, hon hade med sig 3-4 modeller som vi provade på Szum. Det första som jände var att han fick ordentligt sadeltvång sv den första sadeln vi provade! Kastade sig och bockade, som tur var satt jag inte på! Även om han lugnade sig så accepterade han inte den sadeln alls. Men en annan sadel av samma modell men med annan stoppning fungerade! Det är inte lätt det här! Dock känns det ju tydligt att han behöver en bra sadel!
 
Det var ingen sadel som kändes 100% rätt men det kommer en annan sadelprovare på tisdag. Efter provningen körde jag tillbaka Szum och sen var det bara att åka på Ica!
 
Efter jobbet red jag och Alida ut en sväng med Midas och Tant. Förutom all knott var det en väldigt fin kväll som sedan avslutades med en sen grillning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0