Onsdag!

Återigen en dag med full fart! Dagen började med att de kom och hämtade stoet som följde med Molle igår. När de hade åkt så red jag Traffe. Han var lite spänd och stum i början, säkert efter massagen igår, men han släppte bra i galoppen. Sen tömkörde jag Clarinette, hon skötte sig som en liten prinsessa och nu är jag suen att rida henne igen!
 
På eftermiddagen kom en tjej och provred Midas, jag red först och försökte visa lite och sedan provade hon. Midas var lite loj i dag men skötte sig annars i vanlig ordning. Några lektioner blev det sedan på kvällen, nu är jag sjukt trött så nu blir det sängen!
 
En bild från igår, Molle och hans mamma!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0