Och ännu lite mer blåst!

Det har varit samma upplägg på vädret idag, ganska lugnt och fint i morse men full blåst när jag kom hem från jobbet. 
 
Jag red Midas på banan, tyckte inte att det kunde hända så mycket där men jag hade inte ens hunnit skritta ett helt varv på banan innan det brakade till. Så klart blev Midas lite rädd och när jag sedan vänder mig om så har alla hinderstöden blåst omkull och detta precis bakom oss! Kanske inte så konstigt att han hoppade till! Resten av passet gick utan incidenter, Midas höll koncentrationen trots vädret och han var riktigt fin på slutet!
 
Resten av kvällen ägnades åt fika och surr! Peter har fyllt år i veckan så vi bjöd på tårta och kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0