Mera storm!

Men kan ni gissa -det är stormbyar i dag med! :(
 
Började dagen med att köra tillbaka Stian till Sundsvall, så roligt att ha henne på besök bara tråkigt att det gick så snabbt. Sen var det bara att åka raka vägen till Ica och jobba. Efter jobbet var planen att rida men att det blåste lite väl mycket blev jag varse fort, för på hemväg låg ett träd över vägen så det var bara att invänta att markägaren kom och sågade bort det! Sen när jag kom hem var Midas höpåse, med hö i, bortblåst, soptunnan hade vält och det låg grejer över helagådeden. Midas höpåse hittade jag aldrig, så han fick annat hö i stället!
 
Kändes inte så lämpligt att rida utan i stället bokförde ja glite, åt middag, tog in hästarna och åkte till Chokladen. Hon är så duktig min lilla chokladhäst! Fast hon inte är så mycket gjord med så stod hon lugnt ensam inne, jag borstade henne lös i boxen ,ledde ut henne på gången och så mätte vi henne, 142 cm hög! Jag är väldigt nöjd med min lilla pålla! Nu har jag tittat på Väldscupsfinalen i hoppningen samtidigt som jag klistrat in verifikationer i pärm men nu börjar jag bli trött så det blir nog snart sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0