Lång lördag!

Blev en lång och kall dag i dag! Först var jag funktionär på klubbens ponnyhopptävling, jag stod på framhoppningen. Det var enormt många starter,  tex ca 75 starter i LC! Helt otroligt!  Även om det är roligt med så många starter så blir det utdraget,  jag åkte efter tre klasser och ändå hade hela dagen gått! Räknade ut att jag hade hunnit se runt 100 olika ponnyer, väldigt intressant! Många fina ponnyer, både talangfulla och välridna, men det jag reagerade mest på är vad ryttarnas medhjälpare säger till dom inne på framhoppningen. Kan säga att alla är inte så pedagogiska!
 
Sen var det bara ett snabbt race hem, fylla vatten till hästarna, förbereda intaget och duscha innan jag satte mig i bilen och körde söderut. Nu många mil och några timmar senare så ligger jag i sängen på.en gästgivaregård i Kolbäck. I morgon väntar en heldag på Strömsholm med föreläsningar, clinic och hingstvisning! Det blev sent innan jag kom fram och det har varit en lång dag så nu är det god natt som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0