Uppsutten!

Återigen en lång dag! 
 
Först heldag på Ica och sen hem för att rida. Jag och Alida red hem Szum och Pålstina, tyvärr hade Szum tappat bort en sko så vi skrittade bara direkt hem. Sen jobbade jag lite med Leone. Hästarna blev lite uppspelta när Szum och Pålstina kom hem så det var fullt race i hagarna! Deesutom fick jag besök så det blev ganska mycket för Leone när jag skulle göra i ordning honom, han var alltså lite okoncentrared när jag började longera. Jag upplrever att han just nu testar gränserna lite om vad man får och inte får göra, det är ju inte sirekt ovanligt att hästarna gör det så här första veckorna. Efter vi longerat, och blivit överens, så gick jag i genom uppsittningsövningarna innan Alida höll i och jag satt upppå honom. Han är enligt uppgift mycket sutten på och det märktes då han var väldigt cool. Vi skrittade lite med lina och gjorde många halter. Sen fick det räcka för honom i dag, Och för mig med för den delen! Nu är det dags att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0