Ponnyhoppning!

I dag har jag tillbringat dagen på ponnyhoppning! Vi har hemmatävlingar denna helg och i dag var det poony. I de två första klasserna red en av mina elever och jag hjälpte henne, sen resten av dagen stod jag på framhoppningen. Man hinner både se och tänka en del när det svissar ett gäng ponnyer runt, runt en hel dag. Men de funderingarn får jag återkomma till en annan dag!
 
När jag kom hem så var det full fart hemma som gälllde. Först joggade jag Tant lite på banan, bara kort och lätt som uppladdning inför morgondagen då det är våran tur att tävla. Sen spolade jag av henne och putsade grejerna inna Mona kom. Vi skulle rida ut på Leone och Pålstina, oturligt nog så hade Stina tappat en sko så vi red bara en kortare sväng. Började lite påbanan och sen en liten sväng ute. Efter det var jag till Räkan innan tacos hos grannarna väntade.
 
Nu försöker ajg ladda upp införi morgon men tyvärr har en förkylning ramlat över mig och det känna inte alls bra. Bäst att försöka sova bort den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0