Dräktigt!

I dag har Räkan, och flera av hennes kompisar, dräktighetskollats. Hon var till min stora glädje fortfarande dräktig! Veterinärren kom ut till grannarna med ultraljud och det var runt 15 ston som kollades. Själv var jag på Ica så jag var inte med utan fick försöka ha koll på telefonen och vänta på sms! Skönt med positivt besked!
 
Efter jobbet så arbetade jag Trafalgar i töm innan jag åkte och hälsade på Räkan och Chokladen. Vissa dagar känns det verkligen som det enda jag gör är att klappa mna hästyar i ficklampans ljus. Tur jag är ledig i morgon och förhoppningsvis hinner lite mer!
 
Här är Luxus som Räkan är dräktig med! Hon är nu på ca 90 dygn, om allt går som det ska då kommer det en ny liten fölis i slutet av maj nästa år!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men, så himla roligt! Grattis :)

2014-09-30 @ 09:45:07
URL: http://jav.blogg.se
Postat av: Lillevi

Fan va kul!! Grattis Nilla!

2014-09-30 @ 18:22:57
Postat av: Sofi

JIPPI! Grattis! så himla kul.
jag älskar fasen den hingsten, han är så jäkla snygg!!

Svar: Han är jättefin! Och jag är så glad att Räkan blev dräktig då han har haft sämre dräktighet i år, ca 65 %, tur vi var på rätt sida om procenten.
Pernilla Engström

2014-10-02 @ 08:35:19
URL: http://sojf.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0