Skitdag!

Har haft en riktig skitdag på jobbet! Det ärinte alltid så roligt med serviceyrke, i dag har jag blivit utskälld av en kund, blivit kalld otrevlig och lite annan skit som man får stå ut med i det här yrket. Jag är ju redan rätt less på mitt jobb och inte känns det bättre av en sån här dag, jag önskar verkligen att jag kunde leva på hästarna på heltid!
 
När jag kom hem så longerade jag två hästar i regnet. Trafalgar fick gå galoppprogrammet och Midas jobbade jag ungerfär som tidigare. Det börjar kännas som om vi har hittat varann igen och i helgen tänkte jag prova på lite tömkörning med honom! Nu ska jag tycka synd om mig själv en liten stund till, i morgon känns det nog bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0