Oktober!

Ja ha då var det oktober och höst på riktigt! Dock jättefint väder i dag så än så länge så känns det helt okej med höst!
 
Elise kom på förmiddagen och vi red ut på Szum och Gandalf. Igår skrev jag ju att Szum blev dyrare för varje gång jag la på dressyrsadeln så i dag tog jag hoppsadeln för att hålla nere inflationen! Han var lite tjafsig på vägen bort men det gick ändå rätt bra. Sen kom Mona och vi red ut på Pålstina och Tant, blev en del galopp i friskt tempo och Tant som kändes lite matt förra veckan och därför fick lnågra dagar ledigt var verkligen på hugget igen. Hon till och med drog med mig! Trafalgar fick gå i töm, och jag tycker mig kunna se att det går åt rätt håll och att han kommer lite mer i genom kroppen, i alla fall i galoppen.
 
Jag hann även börja göra om en av lösdriftshagarna innan jag åkte i väg för lektioner på kvällen. Nu väntar rostade mackor med champinjoner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0