Underbar vinter!

I dag har det varit en underbar vinterdag med sol, minusgrader och gnistrande snö, resten av vintern kan gärna få vara så här!
 
Jag arbetade Szum i töm på förmiddagen, eller arbeteade och arbetade -det var nog mest avrastning av en något överladdad Szum! Behövligt var det i alla fall! Sen åkte jag på Hammarn och körde, just i dag känns BEkörkortet långt bort, och köpte foder. 
 
Hemma igen så red jag och Elise ut med Midas och Gandalf. Det blev en lugn tur men Midas blev ändå varm, mycket klättring i kombination med mycket päls gjorde att han blev lite svettig trots att vi mest skrittade. Skön tur var det i alla fall! På kvällen hade jag lektioner, kyligt men med varma kläder och inlindad i yllefilt så gick det rätt bra! Nu blir det lite glögg och sedan sängen!
 
Jag och Midas i dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0