Snart advent!

I dag red jag innan jobbet, jag och Tant red ut och det var helt underbart frostigt! Vi hittade en stor lägda där det var lite bättre underlag än de hårda vägarna och vi passade på att trava och galoppera. Sen vidare till Ica och fredagsrusch.
 
På kvällen kom grannen och körde höbalar till hästarna precis när jg var på vägut. Det blev såklart en del prat, måste ju få rapport om Chokladen, så klockan var rätt mycket innan jag kom igång med att tömköra Midas. Vi höll i dag på i en hage bredvid banan, den är gräsklädd och jag upplever att underlaget där inte var lika hårt. Dessutom är det ibland bra att byta ställe att jobba hästarna på. Midas var bra med mig i dag med och verkade uppskatta miljöombytet! Nu har jag myst med lite glögg, hade tänkt göra advent men det blev så sent innan jag var inne. Men det är ju ingen panik, advent är ju inte förrän på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0