Nu advent!

Nu har det blivit advent hos mig med, så mysigt! Nu väntar jag bara på snön!
 
Efter dagens jobb på Ica så red jag Ricko på kvällen. Ett lugnt dressyrpass, mycket skrittjobb, vi red en del del sidvärtsarbete och mycket vändningar. Nu har jag ägnat en och en halv vecka åt att jhobba med att han ska gå ut på spåret, göra bra hörnpasseringar och inte ramla in, i dag var det dags att vända på det och i stället rida ett par meter innanför spåret! Man kan ju förstå att hästarna tycker jag är förvirrad... Mitt syfte är såklart att han ska gå på min väg och komma in i ramen, låter så enkelt att rida ett par meter innanför spåret men det är inte alls så lätt, fråga Ricko!
 
Sen blev det framplocknng av adventsstjärnor och stakar, i vanlig ordning betydligt mer pyssel än det borde vara. Är ju så märkligt för stakar oh lampor lyser ju när man plckar ner dom och mndre än ett år senare tar man fram dom och då fungerar de inte, mysko! Hann en svä'ng till Choklaen också, jag är ju väldigt partisk men jag tycker hon är så fin! Bara jag får tillbaka min telefon ska jag fixa någon bild, överlag kan jag lova mer bilder när telefonen har hittat hem igen. Denär i alla fall skickad nu så jag hoppas det är nära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0