Tillbakablick!

Satt och bläddrade i bloggen och kan konstatera att det händer en massa saker på Brännan fast det kan kännas så lugnt och öde här ute! Jag kan även konstatera att hästarna utvecklas och går framåt, även om man inte märker det när man är mitt uppe i det. Hittade ett citat, från mig själv, som jag tyckte var så bra tt jag måste dela med mig det igen. Inlägget handlade om att träna och att rida för instruktör, och jag tyckte det var rätt talande. Eller vad tycker ni?
 
Ridning är som att dansa, om båda som dansar kan stegen och dansar i samma takt så är det mycket roligare, även om man bara dansar för nöjes skull!
 
Hela inlägget som är sedan april 2012 kan ni läsa här: http://nillashast.blogg.se/2012/april/roligare-vardagsridning.html
 
Ibland är det bra att gå tilbaka och se att man faktiskt gått framåt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mánadis' Vildhäst

Så sant!

I den NH-utbildning jag gått pratas det ofta om att dansa, föra och följa och samverka i harmoni. Även om man samtalar med olika språk kan man alltid dansa :)

2014-03-24 @ 08:09:12
URL: http://manadisvildhast.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0