Projektdag!

Eftersom det i dag varit sol och ingen blåst så har jag passat på att vara inne hela dagen... Typiskt min otur!
 
Vi har haft träff för projektet i dag, jag åkte tidigt och kom inte hem igen förrän framåt kvällen. Helt slut i skallen av en massa prat och intryck. Tog i alla fall och provade sadel på Midas och jobbade honom lite vid hand utanför boxarna. Gick bland annat i genom mina förberedande uppsittningsövningar som jag ju alltid kör med unghästarna, nu är ju Midas inriden men han var ändå lite skeptisk. Han undrar nog vart han hamnat! Har även hunnit med att fakturerar nu ikväll men nu är jag slut som artist så det blir nog sängen nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0