Ridkurser i sommar!

I sommar tänkte jag ha några ridkurser. Är ni ett gäng som vill komma tillsammans? Jag kan göra en kurs till er i så fall!
 
Ridtravarkurs!

Lördag 12/7 ca kl. 9.00-18.00
Ridkurs för dig med varmblodig eller kallblodigtravare. Ridningen anpassas efter ekipagen och teorin handlar såklart om att omskola en travare.
2 ridpass, ett individuellt dressyrpass (30 min) och ett markarbetspass med bommar i mindre grupp (45-60 min). Även teori, lunch och fika ingår! 500 kr
Bindande anmälan senast 7/7
 
 
Semesterridkurs!
 
Torsdag 24/7 ca kl 9.00-18.00
Ridkurs för dig som har semester och vill unna dig en dag med likasinnade vänner!
2 ridpass, ett individuellt dressyrpass (30 min) och ett markarbetspass med bommar och eventuellt hinder i mindre grupp (45-60 min). Även teori, lunch och fika ingår! 500 kr
Bindande anmälan senast 18/7
 
Tvådagarsridkurs!
 
Lördag 2/8-söndag 3/8 från ca kl 9.00 dag 1 till ca kl 18.00 dag 2.
Tå dagars ridkurs! Hästarna bor över i hage eller uteboxar, tyvärr kan jag ännu inte erbjuda något boende men flera boende förslag finns!
2 ridpass per dag, ett individuellt dressyrpass (30 min) och ett markarbetspass med bommar och eventuellt hinder i mindre grupp (45-60 min). Även teori, lunch, middag (lördag) och fika ingår! 1100 kr
Bindande anmälan senast 27/7
 
Alla kurser har begränsat antal platser!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0