Nyckfullt väder!

I dag ahr vädergudarna varit nyckfulla, ömsom sol, ömsom regn och helt hopplöst att klä sig! 
 
Började med att rida ut Szum, i dag höll vi oss på grusvägen och travade en del och han var mer avspänd då. Känns bra att kunna rida ut på honom ensam utan att behöva oroa mig för trafiken. Sen hann jag även longera Prins innan hovslagarn ringde och var fika sugen! Hon skulle slå på en tappsko på Gandalf och vi hann med en snabbfika innan vi båda var tvugna att jobba! Jag hade lektioner hela eftermiddagen, regnjackkan åkte på och av konstant men mest synd var det om Gunnel och Sickan som red under en rejäl hagelskur!! Avslutade med att åka och köpa två pinnstolar till lägerhuset!
 
Kvällen ägnades åt lägerplanering fram tills att Malin kom på lite fika (känns som jag har fikat mest hela dagen..) och sen kom även grananran med en nordis som ska stå här ett tag, PålStina. Det är ett sto som ska sittas lite på så hon är ridbar. jag tror jag ahr planerat allt inför morgondagens läger som drar igång hos Nylands Hästsportlag. Håll tummarna att vädret blir bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0