Midnatts ambitioner!

Ibland skulle jag önska att jag var lite mindre ambitiös, även om många kanske inte uppfattar mig som ambitiös (eller i alla fall inte mitt hem som det) så inser jag att ibland skulle det vara bra att kunna slappna av och låta det bara bli. Men nu är det inte så och eftersom det händer mycket den här veckan så är det midnatt även i kväll innan jag kommer i säng.
 
Jag har efter jobbet, slutade 18.15, hämtat en höbal, rullat ut häbalen i hagen, ridit Midas, tömkört Generalen, gjort rabarberkräm och bakat cheesecake. Det är ju sadelprovning i morgon och jag måste ju ha något att bjuda på. För vi har ju inget sånt att köpa på Ica... Ja, ja nu är det gjort och det är bara att försöka sova nu så jag orkar med morgondagen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0