Regndag!

Ledig i dag och det känns som jag inte fått mycket gjort. Men hämtat hem mina prinsessor har jag i alla fall! 
 
Åkte direkt i morse, gick fint att lasta med lite hjälp av personalen på seminstationen och åda två stod som ljus hela vägen. Jag körde de direkt till grannarna där de ska gå på ete i sommar med deras ston och föl. Räkan använde samma plan som hon brukar, hon tog med sig fölis till en avskild plats på betet och höll sig där. När jag kom för att titta till dom på kvällen så låg fölis och sov, förstår att hon var trött efter resan och nytt ställe. Nu hoppas jag att Räkan äter upp sig lite, hon är lite tunn men dt är ju inte så konstigt hon är ju fulllid och verkar ge bra med mjölk till fölet som är både stort och i bra hull! 
 
Annars har jag i dag fikat och surrat lite,pysslat lite i lägerhuset, ridit Genralen och ridit hem Tant för att hoppa lite. Hon kändes bättre i dag än när jag sist red på banan men jag är inte helt hundra nöjd. Måste trimma lite mer! Men nu ska jag sova, lika sent som vanligt i dag med!
 
Tyvärr blev kvällens fölilder lite suddiga, men ni kan vara lugna för det kommer fler framöver!
 
 Hon ser ut att bli mörkbrun under fölpälsen!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0