Ramsele visit!

Alltså dagens hoppträning gav mer än alla vinterns träningar tillsammans! !!
 
I morse åkte  nämligen jag och Tant till Ramsele på hoppkurs för Monia. Egentligen började kursen redan igår men då jobbade ju jag. Vi hoppade relaterade avstånd och linjer, och jag hade bara hoppat ett språng innan jag fick råd om vad jag skulle jobba med i anridningen. Det är inte lätt att ändra ridningen men när jag fick till det så kändes det riktigt bra!  Tycker jag fick mycket hjälp! 
 
Resten av dagen har jag tittat på hoppning,  det är ca 40 ekipage här, och pratat häst. Åkte även en sväng till grannbyn där Generalen, ridtravaren som var hos mig på utbildning i början av sommaren,  bor. Hans ägare passar på att träna nu när jag ändå är i närheten,  det gick väldigt bra för dom i dag. Nu i kväll var det middag och det blev så klart mycket surr, sent och lite vin. Monia har fyllt 40 i sommar så hon firades med skattjakt, sånger och en massa tok.  Nu laddar vi för en ny dag i morgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0