På sällsynt besök!

Fullt race i dag med, Ica först och sen ridning! Red ut Szum, han var faktsikt rätt fin i dag och vi kunde fortsätta jobba med galoppen. Även om han var fin och avspänd i dag så var han ju ändå tvungen att försöka stanna vid varje avfart på vägen bort...
 
Sen kom en kompis till mig som är här hemma på semester, vi träffas inte så ofta så det blev mycket surr. Vi red ut med Tant och Pålstina. Vi red ner för branten och galopperade vid älven, så underart! Sen åkte vi och tittade på lite hästar, finns ju några på den här byn! Självklart dröjde vi kvar oss extra länge i fölhagen! Så roligt med lite besök och sällsynt ridsällskap!
 
Tjurarna är återfunna och bor nu i en ny hage hos en annan granne, jag är så glad att jag slapp fånga in dom. Ni som tycker att hästar kan var svåra att förstå sig på, tjurar är ännu svårare! Eller så är jag bara ovan... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0