Vintertider!

Nu är det vinter igen, -13 grader och det har snöat hela dagen! Nu har vi några centimeter snö och det är återigen vitt, precis som det ska va på vintern. Tyvärr har inte snön fastnat överallt på isen så det är fortfarande livsfarlig att röra sig ute, jag gjorde ett platt fall i dag och lyckades sträcka höger armen rejält. Men som tur var höll jag inte i någon häst, skottkärra eller vattenbalja! Vem har sagt att det är farligt att rida? Nu klurar jag bara på hur jag ska få snön att fastna på isen på banan, tål att funderas på!
 
Efter jobbet så red jag ut med Lucky. I dag var underlaget riktigt bra på vägen och vi kunde trava massor! Det var nog precis vad han behövde för han var så lugn och avspänd på hemvägen sen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0